Nem titkolt sikerek

Ne titkold a sikereidet!

Nem is olyan régen az emberek leültek a ház előtti kis padra, és elmesélték történteket, és különböző pletykákkal szórakoztatták egymást.

Ha pl.: egy dundi kislány elkezdett fogyókúrázni, és már látszott is az eredmény, a szomszédok azonnal a nyelvükre vették. Hamarosan az egész falu erről beszélt, csak azt nem tudták hogy sikerült leadni a felesleget. Különböző mesék, kitalálások keringtek a jó- és rosszindulatú nyelvek között. Persze az illendőség nem engedte hogy megkérdezzék, és a szemérmes lány amúgy sem dicsekedett volna eredményeivel.

Hát így volt ez régen a közösségeknél.

A távolabbi ismerősök között levélváltások hozták – vitték a híreket.

A legtöbb levél így kezdődött:

Kedves …

ne haragudj hogy csak most írok, de…

A lassú információ áramlás fogalma mára már sok esetben szinte csak percekben mérhető.

Megváltozott, felgyorsult a világ, és eltűntek a távolságok is.

A közösségi médiának köszönhetően nagyobb azonos érdeklődési körű csoportok alakulnak ki a kölcsönös információ megosztás céljából.

  Ne titkold a sikereidet!

 

  Az eredményes #túlsúlytalanító  programod eredményét
mutasd be barátaidnak, ismerőseidnek, és
  posztolhatod a közösségi média felületein is.

A digitális kor vívmányaként a közösségi kapcsolatok határok nélkül összeköthetik az azonos érdeklődésű embereket. Egyre több megoldás segíti a kommunikációt és teszi kényelmesebbé a speciális információ közvetítést.   Persze Te is találhatsz sok hasznos információt a témában.

Ma már az információ özönben pont ezek szűrése, a számunkra valóban érdekes tartalmak megtalálása a legnehezebb feladat.

Van egy kitűnő megoldás:

#hastagok alkalmazása, és használata

 A #TimeToAct hashtag használata 2014-es konferencián

A mai közösségi média-térképén sokféle módon szűrheti az információkat, és megkeresheted azokat a témákat, amelyek valóban érdekelnek.

Itt bemutatom a #Hashtags leghatékonyabb módját a legnépszerűbb közösségi média felületek esetén. 

Keresősor a közösségi oldalak fejlécében, a legfrissebb, a hashtag #science-t tartalmazó bejegyzések keresésére

#hastagok hatékony alkalmazása:

Twitter hashtagok  

A Twitteren a hashtagokat arra használhatod, hogy ismerőseid megtalálják, vagy elindítsák a kommunikált információidat. Amíg a profilod nyilvános, az emberek megtalálhatják azokat a bejegyzéseket, amelyekben hashtagokat használsz.

Az egy hashtaggal ellátott tweetek a leginkább fókuszált információkhoz vezetnek, ha több mint kettőt használsz, bővebb anyagot találnak.

A Twitteren a keresési sávon talált hashtagokra rákattintva megnézhetik a trendi témák oldalát is.

A hashtagok használatához egyszerűen hozz létre egy jelet és címkézd meg a kulcsszavakat, vagy témákat úgy, hogy egy “#” szimbólumot helyez el előttük.

Például:

“Ez egy csevegés a #zolivarazskaveja” vagy a #maskepp-utazunk témáról

Instagram hashtagok 

Az Instagram hashtag ugyanazzal a hashtaggal rendelkező összes fényképet egy streambe összegyűjti. Az Instagramon a hashtagoknak célja az, hogy felfedezzék a tartalmat, és megtalálják a felhasználókat, valamint nagyobb követő közönségek alakulhassanak ki.

Hashtagokat kereshetsz egy adott kifejezéssel, vagy egy bejegyzésre kattintva. Amikor egy hashtagos oldalra érkezel, akkor ugyanazt a hashtagot tartalmazó összes fényképet láthatod, és a kapcsolódó hashtagok használatát is.

Kezd el a hashtag “#” szimbólumot begépelni, és az Instagram népszerű javaslatokat fog felhozni.

 Címke vagy videó megjelölése hashtaggal:

1. Vegyél, vagy tölts fel fotót vagy videót

2. Válaszd ki a szűrő hozzáadását, majd írd be a következő szöveget vagy emoját a felirat mezőbe például: #zolikávéja

3. Ha hozzá szeretnél adni egy hashtagokt egy már feltöltött bejegyzéshez, módosítsd a feliratot, vagy illeszd be a hashtagot a fotó megjegyzésbe.

 YouTube hashtagok 

A YouTube-on belül leggyakrabban a megjegyzés részben használják hashtagokat. A felhasználók megjegyzéseket hagyhatnak a hashtagokkal, amelyek átviszik egy olyan oldalra, amelynek videói ugyanazt a hashtagokat tartalmazzák.

Facebook hashtagok

A Twitter vagy az Instagramtól eltérően, ahol a legtöbb felhasználói profil nyilvános, a Facebook felhasználóknak privát profiljuk van. Így a hashtagok, amelyeket a legtöbb ember használ a posztján, nem ismerhetők fel a nyilvánosság számára, ezért csak az általuk ismert emberekre korlátozódnak.

 A Facebookon található hashtagok azért segítik hasonló tartalmak megtalálását:

 – Kattints egy hashtagra a kapcsolódó bejegyzések megtekintéséhez

– A hozzászólások területén vannak a hastagok. A Hashtagokat a Facebook korábban nem kezelte, de most már működik.

Ha Facebook-on hashtagokat használsz, posztonként 1-2 hashtag-ot is föltehetsz.

Például egy poszt lehet: “én az #utazáskiállításon vagyok”

 LinkedIn hashtagok

A LinkedIn hashtagok csak mobilon működnek (a tartalmakhoz való kapcsolódás szempontjából).

Hashtag hozzáadása a megírt cikkhez:

1. Nyissa meg a megfogalmazott cikket.

2. Az oldal jobb felső sarkában kattints a Közzététel gombra, és megjelenik egy előugró ablak.

3. A felbukkanó ablakban mutasd be a cikk tartalmát és releváns hashtagjait is a mezőn belül.

Jó kapcsolódást a világhálóhoz

#zoli_varázskávéja #zolivarazskaveja.hu #zolikaveja #tulsulytalanitokave #kaveamifogyaszt #varazskave  #myweightlosskoffee #varazskakao #zolivarazskakaoja #maskepp-utazunk.hu #maskepputazunk.hu #teisutazol  #sikeresfogyokuratitka #rábl zoli

Az egér bal gombjával kijelölöd a kívánt hashtagoés jobb gombbal rámész a

“Keresés a Google keresőmonitorral következőre: #… “

Ugye milyen egyszerű, és milyen nagyszerű?

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük